کارگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جزئیات برنامه موزه‌های کشور در نوروز/ صدور کارت‌ نیم‌بها برای بازدیدکنندگان

مدیر کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی کشور از جزئیات طرح نوروزی موزه‌های کشور برای بازدیدکنندگان خبر داد.

محمدرضا کارگر مدیر کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه‌برنامه‌های نوروز 95 گفت: ما یک سری برنامه روتین سالانه داریم که به تمام موزه‌ها ابلاغ می‌کنیم. خانه‌تکانی موزه‌ها از نظر نظافت عمومی، چیدمان، تغییر دکوراسیون، چیدمان نیرو در موزه‌ها، ندادن مرخصی به مسئولان و کارمندان، افزایش راهنما، برگزاری نمایشگاه، جشنواره نوروزی و در اختیار قرار دادن بروشور به مسافران از جمله برنامه‌های ویژه نوروزی ما است.
 
وی در خصوص ساعت کار موزه‌ها گفت: تمامی موزه‌ها موظف هستند که تا ساعت 7 عصر باز باشند ولی اگر در استانی استقبال بالا باشد می‌توانند ساعت را با توجه به شرایط بازدیدکنندگان اضافه کنند.
 
کارگر در خصوص قیمت بلیط‌ها گفت: اداره میراث فرهنگی با همکاری شهرداری تهران طرح کارت‌های نیم‌بها را پیشنهاد داده که در حال بررسی است. حجم بازدید از موزه‌ها در این ایام بالا است پس باید به گونه‌ای کنترل کنیم که شرمنده مردم عزیزمان نشویم پس بهتر است اشتیاق را بیشتر نکنیم.
 
مدیر کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی کشور در خصوص بازگشایی موزه استاد صنعتی گفت: ما تمام تلاش خود را در بازگشایی موزه قبل از ایام نوروز خواهیم کرد ولی اگر باز نشود بعد از عید این کار را انجام می‌‌دهیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
اگر تبریز زیبا تشریف آوردید از 7 موزه زیبای آن حتما دیدن فرمایید. بسیار زیباست.
آخرین اخبار