لرستان؛

برگزاری یادواره سرداران و 499 شهید ناحیه انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از برگزاری یادواره سرداران و 499 شهید این فرماندهی در 22 اسفند ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد قنبری بیان کرد: به پاس جان فشانی ها و رشادت های رزمندگان اسلام، این یادواره با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار می‎شود.
وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ شهادت اضافه کرد: باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره های مقاومت و ایثار، نام بلند آنان را برای همیشه در دل و اذهان خود زنده نگه داریم.
سردار قنبری با بیان این که یاد کردن از شهدا نباید فقط در زبان و کلام خلاصه شود، یادآور شد: امروز به برکت خون پاک این عزیزان امنیت در کشور حاکم است و روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود.
وی اشاره کرد: شهادت از اثر گذارترین فرهنگ هاست که اسلام را زنده نگه داشته و خون پاک شهدا برزمین جاری شده تا درخت شریعت تنومند شود.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: هدف دشمنان اسلام برای ایجاد آشوب در منطقه خاورمیانه، ایران اسلامی بوده اما خون شهدا این کشور را بیمه کرده است.
سردار قنبری برگزاری یادواره های شهدا را باعث نشر بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: در این آیین ها، مرام و راه پر نور شهدا برای جوانان بازگو می شود که در نهایت زمینه های تعالی معنوی را در جامعه فراهم می کند.
وی اظهار کرد: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و مردم لرستان در تامین امنیت اقصی نقاط ایران اسلامی شجاعانه و دلیرانه در سراسر کشور جان فشانی می کنند.
انتهای پیام /

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار