حضور بانوی کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات جودو بانوان آسیا

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور بانوی جودوکار هم‌استانی در مسابقات جودو بانوان آسیا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،اقدس نوربخش افزود : بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کرده‌اند.

وی ورزشکاران به خصوص بانوان استان را دارای ظرفیت‌های بالایی در همه زمینه‌ها دانست و اضافه کرد: اگر امکانات و شرایط مطلوب برای شکوفایی این استعدادها فراهم شود بی‌شک شاهد موفقیت‌های بیشتری در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی خواهیم بود.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، طاهره آذرپیوند را یکی از بانوان با استعداد و نخبه استان معرفی کرد و گفت: این بانوی ورزشکار نفر اول جودوی کشور در وزن 48 کیلوگرم است.

وی ضمن آروزی موفقیت روزافزون برای این بانوی هم‌استانی، تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم ملی بانوان کشور از 16 تا 21 اسفند در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان این که بانوان منتخبی از سراسر کشور در این اردو حضور دارند، یادآور شد: این اردو جهت آماده کردن تیم ملی جودو بانوان کشور برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان که حکم انتخابی سهمیه المپیک را دارد، است.

نوربخش با عنوان اینکه طاهره آذرپیوند یکی از بانوان ورزشکار و نخبه استان است بوده و شایسته تقدیر است، اذعان کرد: این بانوی جودوکار در سال 93 توانست با کسب مقام نایب قهرمانی جودو بانوان آسیا برگ افتخار دیگری به ورزش استان اضافه کند.

وی از برگزاری اردوی بعدی تیم ملی جودو بانوان کشور در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: این اردو از 23 تا 28 اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

مسابقات آسیایی جودو بانوان، 27 فروردین سال آینده در تاشکند ازبکستان برگزار و طاهره آذرپیوند قهرمان ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت

انتهای پیام /

برچسب ها: بانو ، مسابقات ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.