آغاز طرح بازرسی ویژه از عرضه‌کنندگان کالا و خدمات در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز بازرسی ویژه از عرضه‌کنندگان کالا و خدمات با حضور 60 بازرس در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،داریوش دیودیده افزود : بازرسی ویژه از عرضه‌کنندگان کالا و خدمات با حضور 60 بازرس صنعت و معدن، اتاق اصناف و همکاری بیش از 380 ناظر افتخاری در سطح استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه صیانت از حقوق مصر‌ف‌کننده و ارائه خدمات مطلوب به مردم استان و همچنین گردشگران از مهم‌ترین اهداف طرح ویژه نظارتی نوروز 95 است، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش میزان تقاضا برای خرید کالا و یا خدمات رصد واحدهای صنفی با جدیت بیشتری در دستور کار است و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بسته نظارتی نوروزی نظارت بر همه واحد‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی، صنفی و غیرصنفی از جمله فروشندگان پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، مرغ و گوشت قرمز، میوه، خدمات حمل و نقل درون‌شهری، قالیشویی‌‌ها،خشکشویی‌ها،مهمانپذیرهاو واحدهای صنفی بین‌راهی تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا 15 فروردین ماه 95 ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: موارد مهم نظارتی در اجرای این طرح در بخش کالایی شامل البسه، پوشاک، میادین میوه و تره‌‌بار و نمایشگا‌ه‌های عرضه مستقیم کالا است و در عرصه خدماتی شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌‌ها و رستوران‌‌های بین ‌شهری مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: سامانه 124 پل ارتباطی بین نظارت و بازرسی این سازمان با مردم بوده و به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و گزارشات است و هم‌استانی‌ها و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی با این سامانه تماس و مراتب را گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام /

برچسب ها: بازرسی ، عرضه کننده ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.