کسانی که «نشان مهربانی» را می‌بینند، وقت خود را تلف نمی‌کنند!

به نظرم کسی که این برنامه را می‌بیند، وقت خود را تلف نمی‌کند. به خاطر زحماتی که عوامل انجام داده‌اند.

عبدالله روا مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «نشان مهربانی» گفت: مهمترین تغییر نسبت به پارسال لوکیشن برنامه است؛ چرا که پارسال در پل طبیعت‌، بوستان آب و آتش تصویربرداری می‌کردیم و امسال در دریاچه خلیج‌فارس هستیم.

وی افزود: رویکرد برنامه مانند پارسال است. افراد مختلف در هر برنامه دعوت می‌شوند و هدف کلی «نشان مهربانی»، ترویج گذشت، ایثار، امداد و همه چیزهای خوبی است که در ماهیت هلال‌احمر وجود دارد. به نظرم کسی که این برنامه را می‌بیند، وقت خود را تلف نمی‌کند. به خاطر زحماتی که عوامل انجام داده‌اند.

روا در خصوص جزئیات برنامه اظهار داشت: برنامه «نشان مهربانی» در 14 قسمت برای ایام نوروز آماده می‌شود و در آخرین قسمت هم منتخبی از برنامه‌ها را خواهیم داشت. مدت زمان برنامه 25 دقیقه‌ است. به نظرم خیلی هوشمندانه است؛ چرا که با ریتم تند برنامه و اتفاقات خوبی که در برنامه رخ می‌دهد، زمان مناسبی را برای مخاطبان انتخاب کردند.

مجری برنامه «شش‌تایی‌ها» عنوان کرد: سال گذشته «نشان مهربانی» با حمایت و مشارکت سازمان هلال احمر و شبکه اول ساخته شد. این برنامه، پروژه سنگینی است و افرادی که در این برنامه کار می‌کنند، انرژی زیادی را صرف می‌‌کنند و اولویت برنامه این است که کیفیت برنامه خوب باشد.

روا خاطرنشان کرد: اینکه در حال حاضر مشغول ضبط سری دوم برنامه هستیم، نشان می‌دهد که رضایت عمومی از برنامه سال گذشته وجود داشته است. ماحصل حضور در این برنامه، برای من پیدا کردن الگوهای خوبی در زندگی است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار