دلیل دست دست کردن پرسپولیس برای تمدید قرار داد با برانکو

نگرانی طاهری از تغییر مواضع مدیران بالا دستی

سرپرست باشگاه پرسپولیس باوجود میل برای تمدید قرارداد با سرمربی این تیم نگران تغییر مواضع بالا دستی‌ خود و تا حدودی نتیجه پایانی این فصل است.

دلیل دست دست کردن پرسپولیس برای تمدید قرار داد با برانکو/ نگرانی طاهری از تغییر مواضع مدیران بالا دستی

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها با وجود آنکه پرسپولیس هنوز قهرمانی را در مشت خود نمی‌بیند، هر چند به سود برانکو ایوانکوویچ است. هواداران پرسپولیس او را بیش از تمام مربیان سالهای اخیر پرسپولیس دوست و قبول دارند و حتی مربیانی که پرسپولیس را به قهرمانی رسانده‌اند چنین جایگاهی ندارند.

شاید این جایگاه ناشی از بازی‌های پرسپولیس و شخصیت خاص این مربی باشد. آرامش، هواداران خسته از تنش و هیاهو را آرام می‌کند.

برانکو اگر پرسپولیس را قهرمان کند، نه فقط برای هواداران پرسپولیس بلکه برای دوستداران دیگر تیم‌ها نیز به یک سوپر من تبدیل می شود که او را در فوتبال خواهند پرستید، اما در این فوتبال بسیار دیده‌ایم که چهره‌های محبوب به یکباره مغضوب شده‌اند.

فضای امروز باعث شده تا علی اکبر طاهری علاقه زیادی به تمدید قرار داد این مربی داشته باشد، اما او باید مسائل زیادی را در نظر بگیرد. او در صحبت‌هایش بپذیرد یا نپذیرد به این منظور باید مجوزها را فراتر از هیئت مدیره باشگاه دریافت کند. ولی همان‌هایی که امروز مشکلی با این مسئله ندارند، معلوم نیست آخر فصل چنین نظرهای داشته باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین نگران نتیجه پایان فصل است که اگر همان نباشد که هواداران رویش حساب کردند، چه واکنشی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو ، طاهری ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار