فشار روی پرسپولیس برای افزایش سهمیه تماشاگران تراکتورسازی

انتشار اخبار درباره رضایت مسئولان باشگاه پرسپولیس به افزایش سهمیه تماشاگران تراکتورسازی در حالی صورت می گیرد که مسئولان این باشگاه موافقت یا مخالفت در این امر را رد می کنند.

فشار روی پرسپولیس برای افزایش سهمیه تماشاگران تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان انتشار اخبار درباره رضایت مسئولان باشگاه پرسپولیس به افزایش سهمیه تماشاگران تراکتورسازی در بازی روی یکشنبه در حالی صورت می گیرد که مسئولان این باشگاه هر گونه موافقت یا مخالفت در این امر را رد می کنند و اینگونه بر می آید که سازمان لیگ و مسئولان آن به عنوان متولیان امر برگزاری رقابتهای لیگ در حالیکه از امتیازات این متولی بودن بهره‌مند هستند، نمی‌خواهند تابعیت و مسئولیت های آن روبرو باشند، به ویژه که این بار پای تراکتورسازی در میان است.
 
مسئولان سازمان لیگ در پی درخواست باشگاه تراکتورسازی نامه ای را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کردند که درخواست افزایش سهمیه را مطرح می کرد، مسئولان باشگاه پرسپولیس هم پاسخگویی را به امروز شنبه و پس از ارزیابی درباره میزان استقبال تماشاگران پرسپولیس موکول کردند.
 
این ارزیابی قرار است از طریق میزان افزایش نام ها در سامانه معرفی شده توسط این باشگاه بررسی شود ولی نکته این است که این سامانه با باشگاه تراکتورسازی هم همکاری دارد.
 
در این میان به نظر می رسد، سازمان لیگ فشارها را به پرسپولیس منتقل می کند تا مسئولیت تصمیم گیری بر عهده آنها باشد ولی به نظر می رسد باشگاه نیز چندان قدرت مانور برای تصمیمگیری داشته باشد و احتمالا چاره‌ای جز موافقت با حداقل سکوت پیدا نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار