اصفهان؛

افتتاح مرحله اول شهرک سلامت اصفهان در نیمه نخست سال 95

شهردار منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: طرح شهرک سلامت اصفهان به صورت مشارکتی در فازهای مختلف در حال تکمیل بوده که فاز اول آن در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عبدالرسول امامی اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در روز گذشته اظهار کرد: ورزشگاه سرپوشیده محله عطشاران با بودجه 33 میلیارد ریال، پارک ترافیکی بوستان نماز با بودجه 10 میلیارد ریال و ایستگاه آتش‌نشانی با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد ریال با حضور شهردار افتتاح شد.

وی افزود: طرح ‌های دیگری مربوط به خیابان‌ها، ساماندهی مادی و پیاده‌رو سازی در دست اقدام داریم که تا دو سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 10 شهر اصفهان در پاسخ به سئوالی پیرامون کمبود زیرساخت‌ مجتمع‌های عطشاران گفت: مشکل اصلی شهروندان در این منطقه قسمت ورودی محله است؛ زمانی که تفکیک این منطقه انجام شده ورودی آن در جای دیگری تعریف شده اما به هر حال از آنجا که مردم این ورودی را انتخاب کردند نیاز به ساماندهی و تعریض دارد، که در اولویت برنامه‌های سال آینده است.

وی با بیان اینکه هر سه پروژه‌ای که روز گذشته افتتاح شد خدماتی بود، تصریح کرد: سرانه خدماتی که شهرداری موظف به انجام آن بوده، نسبتاً انجام شده است؛ موارد دیگری وجود دارد که مربوط به نهادهای دیگر است از جمله آموزش و پرورش و بهداشت و درمان.

امامی سرانه فضای سبز در منطقه 10 را بیش از متوسط شهر اعلام کرد و اذعان داشت: اما در قسمت شرق و در محله عطشاران این میزان کمتر است که باید در آینده به آن بپردازیم.

شهردار منطقه 10 شهر اصفهان در پاسخ به سئوالی پیرامون وضعیت شهرک سلامت بیان کرد: پروژه شهرک سلامت اصفهان که اولین شهرک سلامت در کشور است به صورت مشارکتی در فازهای مختلف در حال تکمیل بوده که فاز اول آن در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.




انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار