تبریز؛

نشست اعضای مجمع خیرین سلامت استان با امام جمعه تبریز

نماینده ولی فقیه در استان تلاش در عرصه سلامت را از کارهای ارزشمند و عزم ملی و جمعی را لازمه آن دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ آیت الله مجتهد شبستری در نشست اعضای مجمع خیرین سلامت استان ، خدمت به مردم خصوصا در حوزه سلامت را از خدمات حیاتی دانست و خواستار همت مضاعف در این عرصه شد.

امام جمعه تبریز ، مجمع خیرین سلامت را به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت افراد جامعه ، مهم ترین مجمع دانست و ضمن قدردانی از تلاش های این مجمع ، برای جلب مشارکت بیشتر ، در نظر گرفتن صندوق ، مرکز و شماره حساب ویژه برای خیران سلامت را ضروری شمرد.

حجت الاسلام مشهوری رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان هم ضمن گزارش از فعالیت این مجمع ، ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی توسط خیر تبریزی مردانی آذر ، اهدای چندین دستگاه دیالیز و آمبولانس ، احداث کلینیک ، خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی و تعهد 6 میلیارد تومانی خیران آذربایجانی در همایش شهریور ماه امسال تهران را از این فعالیت ها عنوان کرد.

دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم 25 طرح در حال اجرا را از فعالیت های فعلی خیران در حوزه سلامت ذکر کرد و گفت : تا دوسال آینده فضای بهداشتی درمانی استان 2 برابر می شود.

دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز احداث شهرک سلامت در شهرک خاوران با مشارکت بخش خصوصی را از طرح های آینده در حوزه سلامت برشمرد و گفت : طرح عدالت سلامت و رفع مشکلات موجود در این عرصه از دیگر طرح های مهم آینده است.

پورناجی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان هم با اشاره به نقش شوراهای خیرین سلامت ، ایجاد این شوراها را در تمام شهرستان های استان لازم و موثر دانست.
 
انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.