حجت الاسلام ذوالنور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"سامانه پاتریوت" و "گنبد آهنین" نمی‌توانند موشک‌های ما را مهار کنند

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: "سامانه پاتریوت" و "گنبد آهنین" نمی‌توانند موشک‌های ما را مهار کنند.

حجت الاسلام "مجتبی ذوالنور" جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به هوشمند بودن توانمندی های نظامی اظهار داشت: توان  موشکی ما به حدی  است که به نقطه زنی رسیده ایم واین جایگاه رفیع و بالایی است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران ادامه داد: ما هنوز در زمینه های مختلف دفاعی و نظامی قابلیت رشد بیشتری داریم و این در توان نیروهای مسلح ما وجود دارد.

وی با اشاره به گزینه‌های روی میز آمریکایی ها که از آن سخن می گویند اظهار داشت: همانطور که در قرآن آمده و عقل حکم میکند ما باید روز به روز قدرت دفاعی ونظامی مان را تقویت کنیم که دشمن جرات تعرض به ما نداشته باشد و بنابراین ما هرچه توان دفاعی مان را تقویت می‌کنیم در دفاعی بوده تا دشمن جرات حمله به ما را نداشته باشد.

"حجت الاسلام ذوالنور" با اشاره پیشرفت‌های موشکی سپاه ادامه داد: در بعد موشکی به برکت خون شهید "طهرانی مقدم" و شهدا به پیشرفت های بسیاری رسیده ایم به شکلی که توانسته ایم توانایی موشکی خود را به سمت اهداف "نقطه زن" هدایت کنیم و اگر آن‌ها جرات حمله به ما را داشته باشند به شدت در معرض آسیب و فنا قرار می‌گیرند.

"جانشین سابق نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران"در پایان اظهارتش خاطرنشان کرد: سپاه در ارتقاء موشک هایش در بحث ناوبری موشک ها و هدایت آنها به شکلی عمل کرده که هوشمندانه عمل می کنند و خوشبختانه به پیبشرفت های خوبی در زمینه های مختلف رسیده ایم و فرزندان این مرز و بوم  هر روز به دستاوردها و پیشرفت‌های جدیدی دست پیدا می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار