قم؛

جراحت بیش از 500 نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته در قم

رئیس اورژانس قم از جراحت ۵۳۸ نفر در حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا حسنی با اشاره به آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده استان قم در هفته گذشته، بیان کرد: در این مدت هفت هزار و 774 تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به یک هزار و 448 مأموریت شده است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه یک هزار و 238 مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری بوده است، افزود: 210 مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.
وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته 457 حادثه ترافیکی در شهر قم رخ داده است، یادآور شد:  390 مورد از این حوادث داخل شهر و 67 مورد حادثه هم در جاده‌های قم رخ‌داده است.
حسنی با اشاره به اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم 538 مجروح به‌جا گذاشته است، اظهار کرد: 172 نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و 363 نفر به مراکز درمانی منتقل و سه نفر جان خود را از دست داد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته، گفت: 311 مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت 336 نفر شد.
وی با اشاره به برخی حوادث شاخص در هفته گذشته،اظهار کرد: ساعت 4 بامداد روز هشتم اسفندماه بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خاور در کیلومتر 30 محور قم – کاشان دو تن آقای 40 و 45 ساله جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان تصریح کرد: در این حادثه 19 نفر نیز مصدوم شدند که 18 نفر از آنها توسط آمبولانس اورژانس به مرکز نکویی قم منتقل و یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: قم ، جراحت ، حوادث ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار