قم؛

مهلت استفاده از تخفیفات عوارض ساختمانی تا 20 اسفند ماه تمدید شد

مصوبه استفاده از تخفیفات عوارض ساختمانی به مناسبت دهه مبارک فجر یک بار دیگر تا 20 اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، با اشاره به صد و هفتاد و یکمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم مطرح شد که پس از تصویب دو فوریت آن، موافقان و مخالفان به اظهار نظر در این خصوص پرداختند.

نعمت‌الله عواطف رستمی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: تعداد زیادی از شهروندان همچنان علاقه‌مند به پرداخت عوارض هستند که باید این فرصت در اختیار آن‌ها قرار داده شود که از این تخفیفات استفاده کنند.

حسن بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر این نظر را نداشت وبیان کرد: چند تمدید پشت سر هم فضای ذهنی مردم را نامطلوب می‌کند و به نظر می‌رسد تمدید مجدد منطقی نباشد.

محسن عابدینی‌پور عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم نیز ضمن موافقت با تمدید مهلت تخفیفات دهه فجر، عنوان کرد: توجه به شرایط فعلی، بهره‌وری پول بیش از شرایط معمول است به همین دلیل باید تلاش کنیم تا‌ پروژه‌ها را فعال کنیم.

امیرعلی احمدی عضو کمیسیون خدمات شهری نیز گفت: پروسه رسیدگی در شهرداری طولانی است و برخی از کارها قائل به اشخاص شده و در کمیسیون 100 نیز مشکلاتی وجود دارد که باید این زمینه‌ها چاره‌اندیشی شود.

حسین فاکرخراسانی عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه این مهلت تا هر زمانی که تمدید شود باز هم افرادی منتظر تمدید هستند، بیان کرد: این اتفاق نشان می‌دهد که شهرداری نظم ندارد و هر چند می‌گویند محاسبه کردیم اما با این بی‌نظمی مشخص می‌شود که حرفشان درست نبوده است.

وی بر ضرورت انجام تخفیفات فصلی تأکید کرد : نباید با تمدید مکرر، مردم فکر کنند شورا و شهرداری بی‌نظم است و محاسباتی ندارد.

عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری گفت: با توجه به اینکه این لایحه پیش از این نیز تمدید شده بود موافق به تمدید نیستم.

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری قم نیز با دفاع از این لایحه اظهار کرد: درخواست مردم بیش از پیش‌بینی ما در این زمینه بود و  اسم آن را نمی‌توان بی‌نظمی گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: ما بر اساس مراجعات و تقاضای مردم رفتار می‌کنیم و درخواست تمدید این لایحه نیز با توجه به این درخواست‌ها بوده است و در نهایت مصوبه تخفیفات دهه مبارک فجر مجددا تا 20 اسفندماه تمدید شد.


برچسب ها: قم ، مهلت ، تخفیفات ، عوارض ، ساختمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.