قم؛

گرامیداشت یاد شهدا از مولفه‌های دینی جامعه اسلامی است

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان قم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی از مولفه‌های دینی جامعه اسلامی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛ستار احمدوند در مراسم اختتامیه نختسین جشنواره فرهنگی و هنری ره‌آورد سرزمین نور که در سالن غدیر دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه حماسه دیگری را خلق کردند، اظهار کرد: ملت ایران اثبات کرد که به آرمان‌های حکومت اسلامی علاقه داشته و به زندگی در این نظام افتخار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان فعالیت‌های تبلیغاتی بسیاری برای کاهش جمعیت رای دهنده در این دوره انجام داده‌اند، تصریح کرد: مردم با حضور پر شور در صندوق‌های رای نشان دادند که با سخت‌تر شدن شرایط و تهاجم‌های دشمن، اعتقادات مردم نیز سخت‌تر می‌شود.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی را یکی از عوامل اصلی حضور حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی از مولفه‌های دینی جامعه اسلامی است.

وی شهادت در مسیر دفاع از آرمان‌های اسلام را افتخاری برای جوانان بسیجی دانست و تصریح کرد: راهیان نور به عنوان فعالیتی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تاثیرات بسیاری در تقویت روح معنوی افراد داشته است.

احمدوند با اشاره به اینکه آثار برتر هنری راهیان نور در این جشنواره تقدیر می‌شوند، گفت: نخستین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور امروز با نمایش آثار برتر در حوزه‌های دل‌نوشته، متن ادبی، عکس و فیلم برگزار شده است .

وی از برگزاری جشنواره مذکور در سطوح حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای یاد کرد و افزود: امیدواریم هر فردی در این حرکت فرهنگی شرکت می‌کند بتواند با خلق یک اثر هنری در مورد این حرکت فرهنگی، افراد دیگری را نیز به سمت این اردوی معنوی هدایت کند.

احمدوند یادآور شد: راهیان نور به لطف خداوند متعال به عنوان حرکت فرهنگ انقلاب در طول سال جاری است و امسال از 11 مهرماه اعزام 6 هزار دانش‌آموز آغاز شده تا 15 اسفندماه ادامه دارد؛ همچنین تا پایان تعطیلات نوروزی اقشار مختلف در این حرکت فرهنگی شرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار