قم؛

87 نفر در تصادفات استان قم مصدوم شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قم گفت: در این مدت ۵۵ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داده و از تعداد کل این مصدومان، ۷۸ تن توسط آمبولانس ها و بالگرد به مراکز درمانی منتقل و ۹تن نیز در محل حادثه درمان شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دکتر محمد رضا حسنی به یکی از حوادث رخ داده در اتوبان قم - تهران اشاره و اضافه کرد: در این حادثه که ساعت سه صبح روز گذشته بر اثر برخورد دو خودروی سواری رخ داد، ۱۲ تن مجروح شدند که توسط پنج دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.
وی با اشاره به اعزام بالگرد در تصادف با مجروحان بدحال، بیان کرد: در این مدت بالگرد اورژانس در طول ۶ پرواز، ۱۵ مجروح بدحال را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرده است.
حسنی ادامه داد: این حوادث مروبط به محورهای قم – جعفریه، قم – سلفچگان، قم – گرمسار و قم – تهران بوده است.
وی افزود: بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم در آخرین پرواز، دو مجروح بدحال تصادف جاده قدیم قم – تهران که حدود ساعت ۱۵ امروز رخ داده را به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داد.
به گفته وی، بالگرد اورژانس قم از ابتدای راه اندازی تاکنون، با انجام ۲۰۰ پرواز، بیش از ۴۳۰ بیمار و مجروح بدحال تصادفات جاده ای را به مراکز درمانی انتقال داده است.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم در ادامه با اشاره به راه اندازی ۶ ایستگاه سلامت با هدف ارائه خدمات درمانی سرپایی غیراورژانسی به بیماران، گفت: این ایستگاه ها در کنار پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در اتوبان قم – تهران، قم – کاشان و قم – سلفچگان برپا شده است.
وی افزود: تاکنون یک هزار و ۵۴۵ تن جهت مداوا به این ایستگاه ها مراجعه کرده اند و خدمات آن ها بهره مند شده اند.
درحال حاضر اورژانس قم دارای ۱۸پایگاه جاده ای ، ۱۹پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار