جریان زندگی در اجرای زنده برنامه تلویزیونی از زبان شجاعی‌مهر

هرمز شجاعی‌مهر از برنامه سیمای خانواده (خانواده یک) گفت.

هرمز شجاعی‌مهر مجری برنامه‌های خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای برنامه و تغییراتش چنین گفت: بعد از سال‌ها لازم بود که در «سیمای خانواده» تغییراتی ایجاد شود و تحولی در «خانواده یک» به وجود آید که دوستان دست‌اندرکار تلاش کردند، شرایطی را فراهم کنند که هر کسی در هر جایی که هست خاطرات شیرین گذشته برایش تداعی شود.

وی ادامه داد: ما در روزهای پنج‌شنبه بحث خاطره‌بازی و خاطرات گذشته را داریم و با توجه به اینکه سال‌های سال در برنامه‌های تلویزیونی و به خصوص سیمای خانواده بوده‌ایم، برای خودمان هم بسیار جذاب و شیرین است که این خاطرات تداعی شود و بعضی از فیلم‌ها و قصه‌های قدیمی برایمان تکرار شود. امیدوارم مردم هم لذت ببرند.

شجاعی‌مهر درباره تفاوت برنامه‌ زنده و تولیدی توضیح داد: خیلی متفاوت است. من در طول سال‌هایی که کار کرده‌ام، همیشه برنامه سیمای خانواده به صورت زنده بوده است. در برنامه زنده گوینده زندگی می‌کند و من هم به این موضوع عادت دارم.

وی در میان صحبت‌های پایانی خود چنین گفت: اجرای برنامه و کار ضبط دشوار است و باید عاشق این کار باشید تا برایتان شیرین و لذت‌بخش شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار