لحظه های شبکه تهران آبی می‌شود

مجموعه تلویزیونی گفتگو محور "لحظه‌های آبی"، با حضور چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون از 16 مهر از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

وحید ضرابی‌نسب تهیه‌کننده مجموعه لحظه‌های آبی در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این مجموعه در 20 قسمت بیست دقیقه‌ای شامل گفتگوهای جذاب و متفاوت با تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون و مجریان مطرح رسانه ملی است.

وی افزود: در این مجموعه بیست قسمتی هنرمندان علاوه بر اینکه از حال و هوای این روزهای خود می‌گویند، در مورد جامعه، فرهنگ شهری، رفتارهای عمومی، الگوهای مصرف، بحران کم آبی و نقش مردم، هوا، محیط زیست و ... دغدغه های خود را مطرح می کنند.

ضرابی نسب با اعلام اینکه سعی شده در این برنامه‌ها هم فضا و دکور و هم نحوه گفتگو با میهمانان متفاوت باشد بیان کرد: هنرمندان همواره الگوهای رفتاری و اندیشه‌ای جامعه هستند و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، می‌توانند نقش موثری در شکل دهی رفتار و افکار درست در جامعه داشته باشند.



به گفته تهیه‌کننده این مجموعه، هنرمندانی چون علیرضا خمسه، مجید مظفری، رضا رویگری، مرتضی احمدی، برزو ارجمند، بهنوش بختیاری، بهروز بقایی، فتحعلی اویسی، سحر ذکریا، مهران احمدی، محمود عزیزی، منوچهر آذری، حبیب‌ دهقان نسب، نفیسه روشن، سعید پیردوست، یوسف صیادی و مجریانی چون آزاده نامداری، اقبال واحدی و هرمز شجاعی‌مهر و ... در این برنامه حضور یافته و در فضایی صمیمانه به گفتگو  می پردازند. این مجموعه از  بعدازظهر چهارشنبه، از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.



عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده و مجری طرح: وحید ضرابی‌نسب، مدیر تولید: علیرضا اقبال،‌کارگردان و تدوین: مهدی مینایی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: امید کرم یزدی، مدیر هماهنگی: امیر منکاش، طراح صحنه: سمانه افسرده است.






گفتنی است؛  این برنامه با اجرای صوتی وحید ضرابی‌نسب برروی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لحضه ، آبی ، سریال ، گفتگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار