گیلان؛

برگزاری نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره 8 هزار شهید

نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره 8 هزار شهید گیلان امروز در صدا و سیما مرکز گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این نشست که با حضور جمعی از معاونان و مسوولان سپاه گیلان مدیران و مسوولان خانه مطبوعات و خبرگزاری های تسنیم ، فارس، روزنامه آوای شمال و نمایندگان ستاد کنگره هشت هزار شهید استان ، ارشاد و معاونان و مدیران صدا و سیما برگزار شد.

قائم مقام صدا و سیما مرکز گیلان گفت: تولید و پخش گزارش های ویژه خبری همچنین اخبار تلویزیونی و رادیویی ، پخش یادواره های شهدای شهرهای مختلف گیلان در راستای برگزاری کنگره 8 هزار شهید ، تولید و ساخت 2 تله فیلم ، 4 مستند ، 5 کلیپ و 10 نماهنگ در سیما و همچنین تولید نمایش های کوتاه 30 – 50 و 20 قسمتی در رادیو از جمله برنامه های انجام شده درصدا و سیما تاکنون در راستای برپایی کنگره 8 هزار شهید گیلان است.

حسن ظهیری بر آمادگی صدا و سیما با دست اندر کاران و اعضای کمیته های 18گانه برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان تاکیید کرد.

در این نشست همچنین سرهنگ بایرامی معاون هماهنگی سپاه ، سرهنگ بابایی مدیر روابط عمومی و سرهنگ رضایی پور معاون فرهنگی سپاه استان ، در زمینه فعالیت هر چه بیشتر در شهر ها و مناطق با بهره گیری از اِلمان های شهری با موضوع برپایی این کنگره ، انسجام بخشی هرچه بیشتر برای اطلاع رسانی بین اعضای کمیته تبلیغات و تشکیل کارگروه ویژه برای فعالیت در فضای مجازی برای برپایی کنگره سخنرانی کردند.

در این نشست همچنین هر یک از شرکت کنندگان پیشنهادهای خود را برای برپایی هرچه بهتر کنگره 8 هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه سال آینده ارائه کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.