خوزستان؛

افزایش بهره وری و ارتقای سیستم مخابرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان

نصب دستگاه مرکز تلفن ديجيتالd در سيستم مخابرات سد و نيروگاه مسجدسليمان موجب افزايش بهره وری و ارتقای اين سيستم شد.

افزایش بهره وری و ارتقای سیستم مخابرات سد و نیروگاه مسجدسلیمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز، سرپرست سد و نيروگاه مسجدسليمان گفت: فرسودگی سيستم مخابراتی و افزايش مشترکين داخلی که باعث به وجود آمدن اختلال درمکالمات تلفني بين دفاتر اداري و نيروگاه شده بود، با نصب يک دستگاه مرکز تلفن ديجيتالي ساخت شرکت کاملاً ايراني وضعيت ارتباطات تلفني درکليه نقاط سد و نيروگاه مسجدسليمان بهبود چشمگيري يافت. 

سيد حميد صالحی ادامه داد: با نصب دستگاه جديد که در راستاي اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي انجام شد علاوه بر افزايش تعداد مشترکين داخلي به بيش از 200 شماره، امکان ايجاد بيش از 30شماره شهري جديد نيز ايجاد شده است. 

وی تصريح کرد: با نصب اين دستگاه مسيرهاي مخابراتي ازطريق فيبر نوري بين دفاتر اداري و نيروگاه که پيشتر فقط يک خط بود به بيش از 60خط افزايش يافته است. 

سرپرست سد و نيروگاه مسجدسليمان  از ديگر قابليت هاي اين سيستم، به امکان ارتباط از طريق شبکه Lan ، نويز کمتر و سيستم ID کالر اشاره کرد و گفت: از آنجايي که سيستم مخابراتي ديجيتالي نصب شده مجهز به تابلو هشدار و سيستم اپراتور خودکار مي باشد تعمير و نگهداری اين سيستم نيز بهبود يافته است.

سد و نيروگاه دوهزار مگاواتی مسجدسليمان  که دارای هشت واحد 250 مگاواتي است که نقش مهمي در توليد انرژي الکتريکي، تنظيم ولتاژ و فرکانس در ساعات پيک شبکه برق کشور دارد  در 160 کيلومتري شرق اهواز و بر روي رودخانه کارون  ساخته شده است و ارتفاع اين سد خاکي 177 متر است .

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.