تحلیل AFC از دیدارهای ایران در آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی بازی ذوب آهن ایران و لخویای قطر پرداخته است.

تحلیل AFC از دیدارهای ایران در آسیا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ذوب آهن ایران که امروز به مصاف لخویای قطر خواهد رفت، به دنبال شکستن طلسم تساوی‌های متوالی در لیگ برتر ایران است. شاگردان یحیی گل محمدی که از 4 بازی گذشته، تنها 4 امتیاز کسب کرده‌اند و اختلافی 5 امتیازی با آبی‌های صدر نشین دارند، کار دشواری را در برابر تیم قطری خواهند داشت. گل محمدی که تجربه حضور در بازی‌های جام جهانی 2006 آلمان را در کارنامه خود دارد، اعلام کرد: بازی بسیار سختی را پیش روی خود داریم.

لخویا در قطر تیم سرشناسی است و تجربه حضور در این رقابت ها را دارد، چرا که این تیم همواره در این رقابت‌ها حضوری پر رنگ داشته است. هر دو تیم در لیگ کشورشان شرایطی مشابه را دارا هستند و به دنبال ارائه بهترین بازی در این رقابت‌ها هستند. من به بازیکنانم اطمینان کامل دارم و امیدوارم که شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

ذوب آهن در سال 2010 توانسته بود به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، اما در آن بازی مغلوب تیم سئونگنام ایلهوای کره جنوبی شد و از سال 2011 که در مرحله یک چهارم پایانی از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، این نخستین باری است که پا به این رقابت‌ها می‌گذارند.

سرمربی تیم قطری در اظهار نظری اعلام کرد: ما تمرینات آماده سازی خوبی را برای این مسابقه پشت سر گذاشته‌ایم و پیروزی در برابر تیم الجیش در لیگ قطر برایمان بسیار عالی بود. ما باید با تمام تمرکز خود را بر روی این بازی بگذاریم تا بتوانیم به نتیجه‌ای قابل قبول دست پیدا کنیم. در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر روی لیگ قهرمانان آسیا و به ویژه بازی در برابر ذوب آهن است. ما به تمام رقبای خود احترام می‌گذاریم از نظر ما این بازی بسیار دشوار خواهد بود و تمام قوای جسمانی بازیکنانمان در این بازی تحلیل خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار