تمجید AFC از مهاجم سپاهان؛

خلعتبری، عنصری قابل اعتماد برای گلزنی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از مهاجم تیم ملی کشورمان و باشگاه سپاهان پرداخت.

خلعتبری عنصری قابل اعتماد برای گلزنی
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2016 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به معرفی بازیکنان کلیدی تیم های حاضر در این دوره پرداخته است.

این سایت امروز در گزارشی از محمدرضا خلعتبری مهاجم باشگاه سپاهان به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی این دوره از رقابت ها نام برد.

در این گزارش آمده است محمد رضا خلعتبری به عنوان عنصر مهمی در تیم سپاهان، که آخرین تیم ایرانی راه یافته به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، بار دیگر به این رقابت قاره ای برگشته است.

در ادامه این گزارش به حضور خلعتبری در ابومسلم خراسان، ذوب آهن و سپاهان اصفهان و همچنین باشگاه پرسپولیس و لیگ های امارات و قطر اشاره شده است.

این گزارش در توصیف خلعتبری می نویسد: خلعتبری بازیکنی است که بسیار متنوع بازی می کند و به راحتی می تواند در پست های هافبک تهاجمی، وینگر (بال) و یا مهاجم بازی کند ، او  یک منبع قابل اعتماد برای گلزنی و ارسال پاس گل است.

خلعتبری  که در استفاده از سرعت خود برای به دردسر انداختن مدافعان کناری مهارت بالایی دارد، بازیکنی بسیار باهوش در ارسال پاس های تودر و نفوذی است و ذات تهاجمی خلعتبری ازاو گزینه ای ایده آل برای استفاده به عنوان بازیکن بازی ساز می سازد.

در پایان این گزارش از محرم و رسول نوید کیا و عبدالله کرمی به عنوان دیگر بازیکنان مطرح تیم های اصفهانی نام برد که باید به تماشای بازی آنها در لیگ قهرمانان نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار