کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

مردان یحیی در اندیشه تداوم روند شکست ناپذیری

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 20:10 به وقت ایران مهمان تیم العین امارات خواهد بود.

مردان یحیی در اندیشه تداوم روند شکست ناپذیریبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلاتکو دالیچ که امروز تیمش در ورزشگاه بن زاید میزبان نماینده ایران خواهد بود، به دنبال دستیابی به پیروزی خانگی است. 

سرمربی کروات تیم اماراتی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تیمی کامل را در اختیار دارد.

دالیچ که تیمش هفته گذشته به مرحله نیمه پایانی جام ریاست جمهوری امارات راه یافت، اعلام کرده است: برای افزایش شانس خود تا پیش از بازی برگشت در ایران، باید دیدار امروز را با نتیجه ای خوب به پایان برسانیم. 

ما در برابر تیمی قدرتمند به میدان خواهیم رفت که عملکرد دفاعی خوبی را به نمایش گذاشته است، در نتیجه این بازی برای ما دشوار خواهد بود. 

برای رسیدن به هدف خود و بسته نگه داشتن دروازه تیممان، باید با روحیه جنگنده و تمرکز کامل پا به میدان بازی بگذاریم. 

العین در روز پایانی رقابت های مرحله گروهی توانست به لطف پیروزی 0-2 در برابر نماینده ازبکستان به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و همین مسئله باعث شد که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، به عنوان تیم دوم پس از تیم الجیش به مرحله حذفی راه پیدا کند. 

شکست های پیاپی در برابر نمایندگان قطر موجب شده که تیم دالیچ در شرایطی دشوار قرار بگیرد و ناکامی در گلزنی به مشکل نخست تیم العین تبدیل شده است. 

داگلاس مهاجم برزیلی شیخ نشینان در 6 بازی گذشته موفق به زدن 3 گل شده است، در حالی که محمد عبدالرحمان در زمینه گلزنی ناکام بوده است. 

با وجود تمام این مسائل، یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن معتقد است که تیم العین تهدیدی جدی برای شاگردان او به شمار می رود. 

مدافع میانی پیشین تیم ملی ایران اعلام کرده است: تساوی نتیجه ای خوب برای ما خواهد بود، چرا که باید از تاکتیک های دفاعی استفاده کنیم و نمی خواهیم در بازی رفت سبک هجومی را در پیش بگیریم. 

به دنبال کسب نتیجه ای مثبت هستیم تا کارمان در بازی برگشت آسان شود. 

این مسابقه آسان نخواهد بود، زیرا العین تیمی خوب و دارای بازیکنانی شایسته همچون عمر عبدالرحمان است. 

ما می دانیم که العینی ها مصمم به کسب پیروزی هستند، اما به آنها فضای کافی نخواهیم داد و با تمام قدرت در برابر آنها خواهیم جنگید. 

تیم ذوب آهن که در سال 2010 یکی از فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا بود، عملکردی درخشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته و به عنوان تنها تیم نخست شکست ناپذیر، از گروه خود صعود کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.