شیراز؛

فارس میزبان كنگره بین المللی پوست

كنگره بین المللی پوست شیراز از پنجم تا هفتم اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در این كنگره حدود 250 متخصص و دستیار رشته پوست از سراسر کشور، و 6 مهمان خارجی، از كشورهای آمریكا، آلمان، یونان، ایتالیا، اسپانیا و هند، حضور دارند.
 دکتر سید بصیر هاشمی، افزود: این كنگره موفق به كسب مجوز بین المللی از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی شده است و دارای 12 و بیست و پنج صدم امتیاز بازآموزی برای متخصصان پوست است.  
او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشكی شیراز، انجمن International Society of Teledermatology،  Worldwide Laser Institute و انجمن متخصصان پوست ایران، از حامیان اصلی این كنگره هستند.
دکتر هاشمی،اضافه کرد: این كنگره، با هشت كارگاه تخصصی در زمینه های مختلف رشته پوست، با حضور 35 سخنران علمی، برگزار می شود و یكی از قسمت های كنگره به ارایه Hypothesis علمی در رشته پوست از سوی دستیاران این رشته اختصاص داده شده است. (Resident’s Corner)  
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، یادآور شد: در این كنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشكی و آرایشی بهداشتی، با حضور حدود 30 شركت، برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار