شیراز؛

برگزاری همایش کیفیت برتر در شیراز

دومین همایش کیفیت برتر، با محوریت ایمنی بیمار و آموزش بیمار در شیراز، برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر جمشید کرمانچی، معاون فنی دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت و درمان، در این همایش، ایمنی بیمار را جزو اولویت های تمام برنامه ها دانست و رعایت اصول کیفی در ارایه خدمات و ایمنی بیمار را، از موارد مورد اهتمام پس از تاسیس مراکز درمانی، عنوان کرد.  
دکتر سید محمدکاظم تدین قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: هدف نهایی از برنامه ارتقای ایمنی بیمار در بیمارستان ها؛ ایجاد شرایطی است که منجر به خدمات ایمن تر و به همراه آن، محافظت جامعه از آسیب های قابل اجتناب و کاهش عوارض ناخواسته در محیط بیمارستان ها، است.
رییس دومین همایش استانی کیفیت برتر، گفت: اداره حاکمیت بالینی معاونت درمان دانشگاه، از سال 92، با تاکید بر کیفیت ارایه خدمات بالینی، فعالیت خود را آغاز کرد.
دکتر ندا خلیلی آزاد، افزود: کلاس های آموزش تئوری، کارگاه های عملی تربیت ارزیاب استانی و تقویت قطب های استان، برای نظارت بر شهرستان های زیرمجموعه و الگوبرداری از مراکز درمانی برتر کشور، برگزار شد.  
او ادامه داد: هم اکنون بر اساس تحلیل نتایج ارزیابی ها در سال 94 در بیمارستان های شیراز، 80 درصد و در بیمارستان های شهرستان ها 65 درصد، از سنجه های الزامی ایمنی بیمار، استقرار یافته است.
رییس دومین همایش استانی کیفیت برتر، اضافه کرد: طی این مراسم از بیمارستان های برتر در زمینه ایمنی، آموزش بیمار و ارزیابان محیطی که پارسال با این اداره همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: برگزاری ، همایش ، کیفیت ، برتر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار