اصفهان؛

ذوب آهن با برد مقابل لخویا گذشته را فراموش می کند

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم از روز سه‌شنبه بازی‌های آسیایی خود را شروع می‌کند و تلاش خواهد کرد که مشکلات گذشته را در بازی‌های آینده خود برطرف کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، علی شجاعی با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن و عملکرد این تیم در مسابقات آسیایی اظهار داشت: شرایط ما بسیار خوب است و ما تلاش می‌کنیم که نمایش خوبی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و بتوانیم عملکرد خوب خود را در این رقابت‌ها تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در بازی‌های داخلی شناخت ویژه‌ای روی تیم‌های دیگر دارد، تصریح کرد: به هر حال ما در لیگ ایران، شناخت کامل را روی بازیکنان تیم‌های حریف داریم و به خوبی می‌دانیم که بازیکنان تیم‌های ایرانی به چه شیوه خاصی بازی می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه در برخی بازی‌های داخلی، تیم‌های ایرانی دفاع 11 نفره انجام می‌دهند، گفت: در بازی‌های ایرانی ما روزنه‌ها بسته می‌شد و بدشانسی‌های بسیاری نیز برایمان به وجود می‌آمد، به همین دلیل آنگونه که باید نتایج خوبی حاصل نمی‌شد.

وی بیان کرد: با این حال در آسیا تیم‌ها فوتبال می‌کنند و این موضوع بسیار خوشحال کننده است. بازیکنان ما عاشق آن تیم‌هایی هستند که واقعا فوتبال بازی ‌کنند.

شجاعی تصریح کرد: من به این مسابقه بسیار امیدوار هستم زیرا اگرچه لخویا تیم بسیار خوبی به شمار رفته و تلاش می‌کند که بازی خوبی انجام دهد ولی ذوب‌آهن هم شرایط بسیار خوبی برای این مسابقه دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که با ارائه بازی بسیار خوب و با امتیاز بالا از گروه صعود کنیم، خاطرنشان کرد: تیم از روز سه‌شنبه بازی‌های آسیایی خود را شروع می‌کند و تلاش خواهد کرد که مشکلات گذشته را در بازی‌های آینده خود برطرف کند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: ما آنالیزی ویژه روی تیم‌های مختلف آسیایی انجام داده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که هر تیمی برای خودش شیوه و برنامه‌هایی دارد هرچند که آنها هم به طور قطع آنالیز دقیقی روی تیم ما دارند.




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.