آیت الله آملی لاریجانی:

حضور حماسی در انتخابات پاسخ کوبنده به دشمنان خواهد بود

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات های هفتم اسفند پاسخ کوبنده ای به گزافه گویی های دشمنان کشور خواهدبود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر جمعه در حسینیه هدایت شهر آمل طی سخنانی اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در این دو انتخابات بسیار ضروری و حایز اهمیت است و مطئمنم مردم ما همانند دیگرصحنه های حساس کشور ، مشارکت سیاسی خود را در پشتیبانی از نظام و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: حضور پرشور و بانشاط مردم در اقتدار و صلابت نظام اسلامی و پیام دادن به کشورهای دیگر اثرگذار است که امیدواریم مردم ما در سراسر کشور به وظیفه سیاسی، اجتماعی و دینی خود عمل کنند.

نامزد خبرگان رهبری با بیان این که هر قدمی برای تقویت جمهوری اسلامی برداشته شود عبادت است، گفت: نظام اسلامی برای برقراری پیام های قرآنی و اهل بیت معصومین(ع) آمده است که ضرورت دارد حماسه بزرگ و پرمعنا در بحث انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: خودباوری دینی مردم یکی از عوامل دوام و قوام انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون در برابر همه تهدیدات و توطئه های دشمنان بوده است.

آملی لاریجانی همچنین از شهرستان آمل به عنوان مهد عالمان برجسته و شخصیت های گرانقدر جهان اسلام یاد کرد و گفت: آیت الله میرزاهاشم آملی علاقه بسیاری به مردم این دیار داشت و درب منزل ایشان به روی مردم این شهر و استان باز بود که مردم نیز انس بسیاری با ایشان داشتند.

وی افزود: حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی گوهرهای تابناکی از این دیار هستند که حکمت و مطالب آنان جان های مستعد در جهان اسلام را روشنایی می بخشد و آثار گران سنگ آنان قرن ها مشتاقان را سیراب خواهد کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار