اصفهان؛

همایش رای اولیها

راي اولي ها اولين تجربه ي حضور خود در عرصه انتخابات و مردم سالاري را بايد با قوت و قدرت همراه كنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، استانداري اصفهان، رسول زرگرپور در همايش فصل حضور ويژه ي دانش آموزان راي اولي با بیان اینکه مشاركت وسيع و همگاني در انتخابات، كشور و نظام و انقلاب را بيمه خواهد كرد خطاب به راي اولي ها گفت: شما جوانان علاوه بر خويش بايد در خانواده هاي خود نيز انگيزه ي مشاركت وسيع را در انتخابات ايجاد كنيد. خانواده هايي كه حاضرند هركاري براي سعادت فرزندانشان انجام دهند بايد متوجه باشند كه عملكرد دو مجلس تا چه اندازه در تامين نيكبختي نقش دارد.

زرگرپور با تاكيد بر اينكه راي اولي ها اولين تجربه ي حضور خود در عرصه انتخابات و مردم سالاري را بايد با قوت و قدرت همراه كنند، اظهارداشت: راي اولي ها بايد خوب بدانند كه چه مسئوليت سنگيني دارند و بايد خوب بدانند كه مشاركت وسيع و همگاني در انتخابات، كشورو نظام و انقلاب را بيمه خواهد كرد.

رسول زرگر پور با بيان اينكه در نخستين روزهاي سال سي و هشتم، دهمين دوره ي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره ي انتخابات مجلس خبرگان به بار مي نشيند، افزود: فصل حضور ديگري از راه مي رسد و عرصه ي حماسه ي ديگري براي مردم فراهم مي شود تا بتوانند عقيده و اراده ي خود را به ثبات برسانند.

استاندار اصفهان افزود: همه ي اهداف جمهوري اسلامي ايران بعنوان يك نظام مردم سالاري ديني اين است كه مشاركت مردم را در همه ي عرصه هاي انقلاب داشته باشد و امروز بعد از ۳۷ سال از شروع انقلاب يكي از مولفه هاي قدرت جمهوري اسلامي ايران حضور مردم در عرصه هاي مختلف بوده است و نمونه ي اخير آن را در راهپيمايي با شكوه ۲۲ بهمن شاهد بوديم.

وي در ادامه تعداد نامزدهاي مجلس خبرگان را ۱۲ نفر برشمرد و گفت: ۵ نفر كرسي خبرگان به استان اصفهان اختصاص دارد و از ۲۲بهمن ماه نيز تبليغات مجلس خبرگان آغاز شده است.

زرگرپور با بيان اينكه امروز ۴۴۹ نامزد براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي درعرصه حضور دارند، افزود: اصفهان ۲۰ كرسي در مجلس شوراي اسلامي دارد و به عبارتي براي هر كرسي ۲۲ نامزد تاييد صلاحيت شده وجود دارد.

زرگرپور تصريح كرد: در استان اصفهان ۳.۵ ميليون نفرحائز شرايط راي دادن هستند و اميد است كه به بركت شما ۲۰۲ هزار نفر راي اولي و با مشاركت همه ی حائزين شرايط ، شاهد برگزاری انتخاباتي باشكوه، با ابهت و با امينت كامل باشيم.

استاندار اصفهان افزود: وعده ي همه ی ما روز ۷ اسفند ماه در پاي صندوق هاي راي، گوش به فرمان مقام معظم رهبري و در پرتو سياسيت هاي رئيس جمهور محبوب و دولت سرافراز تدبير و اميد و در تداوم آرمان های امام راحل (ره) و شهيدانمان در انتخابات حضور وسيع و همگانی خواهيم داشت



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.