شهرکرد/ امام جمعه شهرکرد:

حضور حماسی در انتخابات بیانگر بصیرت بالای مردم است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حضور حماسی مردم از ساعات آغازین در انتخابات را بیانگر بصیرت بالای ملت دانست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: مردم برای خلق حماسی سیاسی با حضوری پر شور از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
وی اظهار داشت: حضور حماسی مردم از همان ساعات ابتدایی زمان رای گیری جلوه ای از بصیرت بالای سیاسی است و این حضور حماسی مردم باعث شکست توطئه های دشمنان شده است.
حجت الاسلام نکونام گفت: حضور مردم استان چهارمحال و بختیاری در پای صندوق های رای در سطح کشور بی نظیر است و این استان در خلق حماسه سیاسی همواره پیشگام بوده است.
یکهزار و 870 صندوق در 848 شعبه اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شد که از این تعداد، 306 شعبه شهری و بقیه روستایی بود.

637 هزار و 969 هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی بودند که از این تعداد312 هزار و 604 نفر زن و بقیه مرد بودند.
تعداد رای اولی های استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات سال جاری، بیش از 25 هزار نفر برآورد شد که از این تعداد، 12 هزار و 571 نفر دختر و بقیه را پسران تشکیل می دهند.

در 36 شهراستان چهارمحال و بختیاری و 550 روستای این استان، انتخابات شورای شهر و روستا برگزار شد./س

برچسب ها: حضور ، حماسه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.