دستگیری مزاحم اینترنتی در شهرستان فردیس

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری مزاحم اینترنتی که با انتشار تصاویر شخصی وخانوادگی فردی، موجب هتك حیثیت وی شده بود،خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کماسی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده شکایت از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس به پلیس فتا این شهرستان مبنی بر هتك حیثیت خانمی در فضای مجازی، بلافاصله بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات تکمیلی از شاکی پرونده متوجه شدند که فرد ناشناسی با ایجاد اکانتی در شبکه اجتماعی« اینستاگرام »با درج تصاویر شخصی وخانوادگی شاکی، موجب هتك حیثیت وی شده و آبروی شغلی و خانوادگی او را به خطر انداخته است .

سرهنگ کماسی همچنین تصریح کرد: کارشناسان فنی پلیس فتا بابکارگیری آخرین شیوه و شگردهای نوین کشف جرم، موفق شدند ردی از متهم را در فضای مجازی به دست آورده و با تحقیقات تکمیلی، مشخصات متهم که خانمی ساکن کرج بود را بدست آورند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در ادامه بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی متهم را در منزلش دستگیر و به پلیس فتای این شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ کماسی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و در بازجویی ماموران ، ابتدا با استفاده از جملات ضد ونقیض، سعی در کتمان حقیقت را داشت،ولی با توجه ادله و مستندات موجود علیه وی به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

گفتنی است؛ متهم همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
کسی که عکس یا فیلم شخصی کسی رابخش کندوآبرویش راببردتا۶ماه باید هر جمعه باز داشت باشد تا۱۲ساعت
آخرین اخبار