تاکید شهردار مشهد بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها برای اسکان زائران نوروزی

شهردار مشهد بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهر مشهد برای اسکان زائران نوروز ٩۵ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید‌صولت مرتضوی در نشست با معاونان و مدیران شهرداری درخصوص برنامه‌های استقبال از بهار سال٩۵ گفت: آن چیزی که بیشتر از برنامه‌های دیگر در مشهد اهمیت دارد نظافت معابر است که به این بخش باید بیشتر از سال‌های گذشته توجه شود.

وی با اشاره به ورودی‌های شهر مشهد نیز گفت: ورودی‌های شهر، ویترین مشهد است و باید برنامه‌هایی که در خصوص استقبال از بهار انجام می‌شود در ورودی‌های شهر پررنگ‌تر باشد که در این حوزه پایانه مسافربری، فرودگاه و راه‌آهن نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

شهردار مشهد افزود: همچنین خوشامدگویی و اطلاع‌رسانی عملکردهای شاخص شهرداری مشهد به زائران به ‌صورت پیامکی نیز باید مدنظر برنامه‌های استقبال از بهار سال ٩۵ قرار بگیرد.

همچنین معاون خدمات و محیط زیست‌شهری شهرداری مشهد در این نشست درخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در استقبال از بهار٩۵ گفت: در این بخش توزیع محصولات فرهنگی، کتابچه‌های راهنمای زائر، نقشه‌های شهر مشهد، برپایی کیوسک‌های راهنمای زائر،راه‌اندازی اکیپ راهنمای زائر به‌صورت پیاده، راه‌اندازی ایستگاه‌های استقبال از بهار، نصب المان‌های نوروزی، اجرای طرح محله‌آرایی، زیباسازی معابر و دیوارهای شهری از جمله برنامه های پیش‌بینی شده است.

کاظمی افزود: در استقبال از بهار ٩۵ میزان المان‌های فضای سبز ١٢٩درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد و همچنین بیش از ٩میلیون و ٢٣٣هزار بوته گل در سطح معابر شهر مشهد کاشته و ٩٠ المان هنری نصب خواهد شد.

وی گفت: اجرای برنامه‌های لکه‌گیری آسفالت معابر، سرویس‌دهی ویژه سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری، افزایش ساعت کاری اتوبوس‌ها، تقویت خطوط بی‌آر‌تی از جمله برنامه‌های دیگر برای استقبال از بهار سال٩۵ است.

دبیر هنری ستاد استقبال از بهار٩۵ شهرداری مشهد در این نشست از ارسال ٧٠٠ اثر در بخش فراخوان تزیینات شهری و گرافیکی محیطی نوروز خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی استقبال از بهار سال٩۵ شهرداری با رویکرد افزایش سهم مشارکت شهروندان، تنوع‌بخشی به قالب‌های هنری و بهره‌مندی از سایر هنرمندان بخش‌های مختلف تدوین شده است.

میثم مرادی افزود:برای المان‌های هنری شهر مشهد ١٨۴۶ اثر رسیده است که رشد دوبرابری را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

انتهای پیام//

برچسب ها: زائران ، اسکان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.