حمایت شهرداری از نوسازی ناوگان تاکسی رانی مشهد با پرداخت پنج درصد سود تسهیلات

لایحه پرداخت پنج درصد از کارمزد وام و تسهیلات دولتی برای نوسازی تاکسی های فرسوده ناوگان تاکسیرانی مشهد امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد دریکصدو چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت : پروژه نوسازی تاکسی های فرسوده از 12 بهمن امسال توسط دولت کلید خورد براین اساس با ارائه تسهیلات 200 میلیون ریالی با کارمزد 16 درصد، 90 هزار تاکسی فرسوده در سراسر کشور نوسازی می شود.
هوشنگ غلامزاده با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این طرح تا پایان بهمن است، گفت: تا کنون 45 هزار مالک تاکسی فرسوده در این طرح ثبت نام کرده اند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: کارمزد تسهیلات دولتی 16 درصد است که اگر پنج درصد از این میزان را شهرداری متعهد شود، کارمزد پرداختی برای مالکان تاکسی به 11 درصد کاهش می یابد و این عامل ترغیبی برای ثبت نام در این طرح خواهد بود.
سیدجلال فیاضی با اشاره به اینکه بیش از شش هزار تاکسی فرسوده با عمر بالای 10 سال در مشهد است،گفت: نوسازی این ناوگان نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد.

در ادامه جلسه امروز شورای اسلامی شهرمشهد نیزلایحه انتشار اوراق مشارکت به منظور احیاء بافت فرسوده طرح میدان شهدا مطرح و تصویب گردید.

انتهای پیام//

برچسب ها: شهرداری ، نوسازی ، ناوگان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.