در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بررسی آزاد سازی 150 متر از حریم کیفی رودخانه‌ها تا پایان سال

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال فاز دوم بررسی آزاد سازی 150 متر از حریم کیفی رودخانه‌های شهر تهران به شهرداری و وزارت نیرو ابلاغ می‌شود.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حفاظت از حریم رود دره‌های شهر تهران اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته چندین جلسه هماهنگی به منظور ارائه راهکار‌هایی برای محافظت از حریم با حضور شهرداری و وزارت نیرو برگزار شد.

وی افزود: بعد از پایان جلسات هماهنگی قرار بر آن شد که شرکت مشاور بر روی حریم رودخانه‌ها بررسی‌های لازم را انجام دهد و نتیجه کار را به صورت دستور عمل اجرایی به شهرداری و وزارت نیرو ارائه دهد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها مقرر شد تا پایان سال مطالعات آزاد سازی 150 متر از حریم کیفی رودخانه‌های شهر تهران در فاز دوم به پایان برسد.

شاکری گفت: به همین منظور بودجه شرکت خاک ریزان که زیر مجموعه معاونت فنی عمران شهرداری است در سال 95 افزایش یافته است.

وی بیان کرد: بعد از پایان بررسی‌های بخشی از اراضی به تملک شهرداری در می‌آید، بخشی مورد بهسازی قرار می‌گیرد و بخشی از اراضی که دستور قطعی عدم ساخت و ساز برای آن‌ها صادر می‌شود جزء طرح تفکیک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار