گالوپ: «فرمانداران» بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آمریکا هستند

نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد مردم آمریکا فرمانداران را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری کشورشان می دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج نظر سنجی جدید موسسه پژوهشی گالوپ نشان می دهد که اکثر مردم این کشور فرمانداری یکی از ایالت های آمریکایی را زمینه تجربی مناسبی برای تصدی ریاست جمهوری این کشور می دانند و معتقدند که فرمانداران آمریکایی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری کشورشان هستند.

در حالی که دونالد ترامپ قمارخانه دار آمریکایی که کوچکترین سابقه و تجربه ای در فعالیت های سیاسی نداشته هم اکنون در صدر جدول نامزدهای حزب جمهوریخواه و برنی سندرز سناتور دموکرات گزینه اول دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند، 72 درصد از مردم آمریکا در آخرین نظرسنجی موسسه پژوهشی گالوپ گفته اند که فرمانداران ایالت های این کشور بهترین گزینه برای ورود به کاخ سفید هستند.

در همین نظر سنجی 65 درصد اعضای کنگره آمریکا را بهترین گزینه برای این سمت دانسته و 63 درصد گفته اند که وزیرخارجه این کشور صلاحیت بیشتری در اداره کشورشان دارد.

گالوپ با اشاره به این که طرفداران دو حزب حاکم بر آمریکا در این خصوص تقریبا نظر مشابهی دارند یادآور شده است که 76 در صد از جمهوریخواهان و 74 در صد از طرفداران حزب دموکرات سابقه فرمانداری در یکی از ایالت های آمریکا را تجربه ای ضروری ومهم برای تصدی ریاست جمهوری کشورشان دانسته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار