قزوین؛

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین اجرا می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روز 22 بهمن در همه ورودی‌ها به سمت میدان آزادی تا خیابان سلامگاه اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمدرضا محمدی اظهار کرد: مسیر  راهپیمایی از میدان آزادی خیابان چهارانبیاء به سمت تقاطع شهربانی، خیابان شهدا، تقاطع شهدا و در نهایت به سمت امامزاده حسین(ع) خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین با بیان اینکه این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در همه ورودی‌ها به سمت میدان آزادی از ساعت ۷ صبح فردا اعمال خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد:  در مسیرهای خیابان‌های امام از تقاطع بازار ، خیابان نوروزیان از تقاطع نوروزیان، خیابان طالقانی از تقاطع بانک ملی به سمت میدان آزادی، خیابان انصاری به سمت تقاطع شهربانی و تمامی ورودی‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان شهدا، خیابان تهران قدیم و راه آهن به سمت تقاطع شهدا ، تقاطع ایران گاز به سمت سه راهی سلامگاه و خیابان مولوی به سمت امامزاده حسین(ع) اعمال محدودیت خواهیم داشت.

محمدی تاکید کرد: از امشب رانندگان تا حد امکان از پارک خودروهای خود در طول این مسیرها خودداری کنند.

وی  با اشاره به اینکه در صورت پارک ماشین، خودرو با جرثقیل حمل می‌شود، افزود: در این روز تردد ماشین به ویژه موتورسیکلت در طول مسیرهای نام برده شده ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین با اعلام اینکه محدودیت‌ ترافیکی تا پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اعمال خواهد شد، گفت: در این روز رانندگان برای رفتن به مقصدهای خود از مسیرهای جایگزین و سایر خیابان‌های همجوار استفاده کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.