قزوین؛

30 پروژه عمرانی در شهرستان البرز به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه مبارک فجر 30 طرح عمرانی به‌صورت نمادین در قالب پروژه‌های عمران روستایی در شهرستان البرز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ این  پروژه ها با صرف اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به‌صورت نمادین با حضور معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور روستایی استانداری و سرپرست فرمانداری شهرستان البرز افتتاح شد.

رضا عسگری  در حاشیه این مراسم ضمن ارائه گزارش در رابطه با روند اجرا این  پروژه‌ها  گفت: پروژه‌های حوزه عمران روستایی در شهرستان شامل  جدول‌گذاری معابر، آسفالت، اجرا سنگفرش، زیرسازی و... بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان در بخش محمدیه و ۵۸۶ میلیون تومان در بخش مرکزی است.

فرماندار البرز ادامه داد: این پروژه‌ها در روستاهای حسن‌آباد، کمال‌آباد، کوچار، در بخش مرکزی و شترک، حصار خر وان، باورس، ورس و... در بخش محمدیه به بهره‌برداری رسیده است.

 وی ضمن اشاره به بهبود وضعیت روستاها درزمینهٔ زیربنایی، بهداشت محیط پس از انقلاب از حضور و مشارکت بخش خصوصی با افتتاح شرکت پخش استانی مواد بیولوژیک در روستای کوچار با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: امیدوارم با حضور بخش خصوصی بتوانیم از پتانسیل این بخش در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سطح روستاها نیز بیش‌ازپیش بهره‌مند شویم.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.