زنجان؛

جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد

جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضوردکتر یداله رجائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان و حضور پرشور اساتید ، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.

حجت الاسلام عنایت الله شامی در این مراسم گفت: آسایش، رفاه، عزت و اقتدار امروز ما دستاورد بزرگ حماسه آفرینان انقلاب اسلامی است.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خاطر نشان کرد: به واسطه ایثار، فداکاری و هم دلی مردم بود که واقعه بزرگ انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و تحولی شگرف در زندگی مردم ایران ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: جوانان امروز باید برای دست یابی به سه قله رفیع تحصیل، تزهیب و ورزش همت کنند.

اجرای زنده نوری به عنوان خواننده و ایمانی به عنوان شاعر طنز پرداز از دیگر برنامه های این جشن بود.

ماشاءالله شاهمرادی در ادامه مراسم به خاطره گویی از دفاع مقدس پرداخت و گفت: رزمندگان جنگ بسیار شوخ طبع بودند و فضای با نشاطی بر جبهه ها حاکم بود ولی متاسفانه در انعکاس این فضای با نشاط در فیلم های ساخته شده، ضعیف عمل کرده ایم.

وی عنوان کرد: به خاطر این موارد تصمیم گرفتم اگر در فیلمی در این زمینه ایفای نقش داشتم قسمت طنز را در فیلم پر رنگ تر ایفا کنم.

هنرپیشه فیلم اخراجی ها گفت: اگر جنگ را 100 روز در نظر بگیریم هر فردی که می خواست در آن حضور داشته باشد باید 90 روزپا روی منیت خود می گذاشت تا بتواند 10 روز پا روی مین بگذارد که بنده سعی می کنم این 90 روز را برای مردم توصیف کنم چرا که ما مدیون خون این شهدا هستیم و اگر امروز عزت و احترامی داریم از خون شهیدان است.

در پایان این مراسم از نخبگان علمی بسیج دانشجویی و فعالین تشکل دانشجویی امید تقدیر به عمل آمد، همچنین جوایز چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان به تیم های برگزیده اهدا شد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: جشن ، انقلاب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.