زنجان:

طرح های نوروزی از 15 اسفندماه کلید می خورد

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: چاپ و توزیع کتابچه های راهنمای گردشگران نوروزی،تهیه و توزیع بروشور حقوق مسافر و اطلاع رسانی را از برنامه های ستاد نوروزی است.

طرح های نوروزی از 15 اسفندماه در زنجان کلید می خوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دست نشان افزود: برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران این اطلاعات از سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین سازمان صنعت معدن و تجارت استان پیگیری خواهند داشت.

وی در ادامه از نظارت مستمر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بر نرخ بلیت های پیش فروش شده خبر داد و افزود: مراکز معاینه فنی مکانیزه سنگین در ایام اجرای طرح نوروزی دایر است و به هموطنان خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گفت:  بیش از هشت هزار فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول برنامه ریزی،ارتقای سطح خدمات مسافربری، اطلاع رسانی، هماهنگی و نظارت از جمله اولویت های این طرح در این اداره کل است.

دست نشان اظهار کرد: بازدید از پایانه ها و شرکت های مسافربری در زنجان و شهرهای تابعه آن و همچنین پیش فروش اینترنتی و حضوری و تشکیل جلسه با سازمان ها و متولیان طرح های نوروزی از برنامه های دیگر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان است.

در پایان گفتنی است طرح نوروزی از 15  اسفند ماه سال جاری به طور رسمی آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه سال1395 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.