تنها دانشجویان و دانش آموزان کلیک کنند

My Study Life به دانشجویان و دانش آموزان اجازه می دهد تا ساعت های کلاسی تکالیف و امتحانات خود را در فضای ابری ذخیره کنند و همیشه در هر جا از آن استفاده کنند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یکی از طرفداران تلفن ‌های هوشمند ویندوزفون، دانشجویان و دانش‌آموزان هستند. به همین دلیل می خواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که به کمک آن می‌توانید برنامه ‌ریزی منظمی برای تمام امور مربوط به مدرسه یا دانشگاه خود داشته باشید.

تنها دانشجویان و دانش آموزان کلیک کنند

My Study Life نام اپلیکیشنی است که می‌تواند برای هر دانش‌آموز، دانشجو یا حتی مدرسی مفید باشد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا ساعت های کلاسی تکالیف و امتحانات خود را در فضای ابری ذخیره کنید و همیشه در هر جا از آن استفاده کنید.

تنها دانشجویان و دانش آموزان کلیک کنند

وقتی برای اولین بار این اپلیکیشن را اجرا می‌کنید، برنامه از شما می‌خواهد که حسابی ساخته و مشخص کنید که آموزگار هستید یا دانشجو، سپس با ساختن حساب کاربری وارد محیط ساده و کاربرپسند اپلیکیشن می‌شوید. هیچ چیز پیچیده‌ای در آن وجود ندارد و در نگاه اول متوجه همه چیز خواهید شد.

صفحه اصلی برنامه شامل چند کاشی میانبر به بخش‌های مختلف است، چهارکاشی زنده که از طریق منوی سمت چپ نیز در دسترس هستند، عبارتند از Today که روی آن کلاس‌ها و امتحاناتی که در روز جاری دارید را مشاهده خواهید کرد. در زیر آن کاشی Tasks قرار دارد که وظایف و تکالیف امروز و فردای شما را به صورت زنده نشان می‌دهد و با لمس آن می‌توانید آن وظایف و زمان تعیین شده برای آنها را مشاهده کنید. میانبر دیگری که در صفحه اصلی برنامه مشاهده می‌کنید Classes نام دارد که کلاس‌های شما در امروز و فردا به صورت زنده بر روی آن نمایش داده می‌شود. بخش دیگر Exams نام دارد که در صورتی که طی ۷ روز پیش رو امتحانی داشته باشید به شما یادآوری می‌کند.


 تنها دانشجویان و دانش آموزان کلیک کنند

در بخش منو می‌توانید تقویم آموزشی خود را نیز ببینید تا از برنامه کلاس‌ها و امتحانات دانشگاه یا مدرسه باخبر شوید. کافی است در ابتدای ترم، برنامه کلاس‌ها، مکان برگزاری آن‌ها و زمان و مکان امتحانات را وارد کنید تا خیالتان راحت باشد که هیچ چیز فراموش نخواهد شد. همچنین تمرین‌ها، پروژه‌ها یا تکالیفی که استاد یا معلم‌تان تعیین می‌کند را در آن وارد کرده و حتی برای آنها یادآور تنظیم کنید که یک روز قبل، اپلیکیشن موضوع را به شما اطلاع دهد.

مزیت این اپلیکیشن بهره‌گیری از قابلیت‌های متنوع به صورت یکپارچه در محیطی بسیار ساده و زیبا است. همچنین قابلیت همگام‌سازی اطلاعات با استفاده از حساب کاربری نیز می‌تواند مفید باشد. چرا که My Study Life یک اپلیکیشن کراس-پلتفرم است و همچنین امکان دسترسی به این اپلیکیشن از طریق افزونه کروم، برای کاربران پی‌سی‌ها نیز وجود دارد.

معلمان نیز می توانند کلاس ها ، مقاله ها، خود را  بامشاهده در تقویم به صورت روزانه ماهانه و سالیانه مدیریت کنند، همچنین اشتراک گذاری در این برنامه به معلمان اجازه می دهد تا برنامه کلاسی خود را در یک محیط ایمن با دانش آموزان خود در آن مدرسه به اشتراک بگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.