کرمان؛

6 طرح عمرانی در رفسنجان افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر 6 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال در رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در دهه مبارک فجر سه طرح آسفالت و زیرسازی شامل 14 هزار متر مربع آسفالت ، 5 هزار متر مربع سنگفرش و هزار متر مربع جدول گذاری در روستای قاسم آباد با اعتبار 1.2 میلیارد ریال، 20 هزار متر مربع آسفالت، 60 هزار متر مربع زیرسازی و 3 هزار متر مربع زیرسازی روستای عباس آباد حاجی با اعتبار ده میلیارد ریال و آسفالت و زیرسازی به میزان ده هزار متر مربع در عیش آباد با هزینه 2 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برادری رسید.

همچنین یک خانه بهداشت شهید خواجویی در رضاآباد با اعتبار 1.2 میلیارد ریال افتتاح شد که 70 درصد از این هزینه توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و 30 درصد توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تأمین شده است.

در این خانه بهداشت روستایی خدماتی از جمله آموزش بهداشت به مادران و کودکان، بهداشت سالمندان، واکسیناسیون، بهداشت محیط و بهداشت روان و همچنین خدمات دندانپزشکی به جمعیت روستایی بالغ بر یکهزار و 280 نفر ارائه می شود.

باشگاه سوارکاری اسب در قاسم آباد رفسنجان نیز از دیگر برنامه های افتتاحیه این روز بود که این مکان در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با هزینه 5 میلیارد ریال احداث شده و برای شش نفر اشتغالزایی شده است.

همچنین سالن فوتسال در روستای لطف آباد رفسنجان با اعتبار 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: طرح ، رفسنجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.