مهم ترین اخبار اقتصادی هجدهم بهمن ماه؛

فیات شریک جدید صنعت خودرو سازی/ جولان سریالی میوه های قاچاق در بازار/ تب تند قیمت طلا و سکه

سریالی شدن قاچاق میوه و تب تند قیمت طلا و سکه در بازار از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح جدول زیر است:

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: خودروی 301 با قیمت 58 میلیون تومان، 208 با قیمت 68 میلیون تومان و 2008 با قیمت 77 میلیون تومان عرضه شود، البته این قیمت در آینده نهایی خواهد شد.


مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه مدل 2008 اولین محصولی است که پژو در ایران تولید می‌کند از پیش‌بینی قیمت 58 تا 77 میلیونی سه خودروی جدید پژو خبر داد.



نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت: در یک هفته گذشته با توجه به اتمام عرضه نارنگی شمال بیش از پیش شاهد عرضه نارنگی های قاچاق پاکستانی در بازار هستیم.


امروز 18 بهمن 94، قیمت سکه طرح قدیم و جدید در بازار منتشر شد.


رئیس کمیسیون عمران گفت: مجری ذی صلاح یک بحث قانونی است و اگر نتواند ما را به هدفمان نزدیک کند نیازمند برطرف کردن نقایص آن هستیم.


بانک مرکزی امروز18 بهمن ماه 94 نرخ ارزها را اعلام کرد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بانکها با داشتن شرکت های فراوان در زیرمجموعه های خود برای سودآوری بیشتر در فعالیتهای مختلف وارد می شوند که این مسأله آسیب جدی برای اقتصاد کشور می باشد.


نبود سرمایه کافی صندوق بیمه محصولات کشاورزی و پرداخت حق بیمه کشاورزان در موعد مقرر تنها گریبانگیر این قشر زحمتکش روستایی شده است.


کاظمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون سازندگان داخلی همپای تولیدکنندگان خارجی در عرصه ساخت تجهیزات صنعت نفت گام برداشته‌اند گفت: توان داخلی را به هیچ وجه فدای دوران پسابرجام نخواهیم کرد.


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با افزایش 465 واحدی به عدد 74 هزار و 569 رسید.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار