رصد دقیق و مستمر باغ تالارهای شهرستان ملارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد گفت: باغ تالارهایی که با پوشش مراسم عروسی اقدام به برگزاری پارتی های مختلط می کنند با برخورد های قاطعانه روبرو می شوند.

سرهنگ محسن رضایی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت باغ تالارهای فاقد مجوز در مناطق صفادشت و خوشنام این شهرستان اظهار کرد:طبق ارزیابی ها و بررسی های انجام شده بیش از 100 باغ تالار بدون مجوز در این ناحیه فعالیت می کنند.

وی افزود:متأسفانه برخی از این اماکن در پوشش مراسم عروسی به برگزاری پارتی های مختلط مبادرت می ورزند که با صراحت اعلام می کنیم با همراهی دستگاه قضایی و انتظامی برخورد قاطعانه ای در این حوزه لحاظ می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ملارد عنوان کرد: از مجموع 130 باغ تالار موجود دراین شهرستان تنها 26 واحد دارای مجوز هستند که در چنین شرایطی لزوم ساماندهی آنها بیش از پیش احساس می شود.

سرهنگ رضایی گفت: پیش از این با ورود دادستان و رصد فعالیت باغ تالارها، در سه مرحله برخوردهای متقضی با چنین مراکزی عملیاتی شد که با توجه به حساسیت امر این روند در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

وی یادآور شد: با هنجارشکنان و کسانی که در قالب چنین مراسمی شرع و اخلاق را زیرپا می گذارند با جدیت برخورد می شود و در این راستا اعزم خود را بر ناامن کردن شهرستان ملارد برای برگزار کنندگان پارتی استوار کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار