وقتی آمریکا برای مردم سوریه دلواپس می شود!

سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی مضحک مدعی شد آمریکا نگران مردم سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید ضمن اذعان به تلاش آمریکا در برکناری بشار اسد از قدرت مدعی شد: ادامه حمایت روسها از رژیم اسد فقط باعث می شود این رژیم بتواند خشونت های خود را بیشتر کند.

وی افزود: این اقدام تلاش های ما برای رسیدن به نوعی گذار سیاسی را پس می زند، گذاری که روسها آن را لازم می دانند. از این رو، باید گفت این فاجعه بار است ولی باعث نمی شود آمریکا به تلاش های خود برای انتقال سیاسی در کنار زدن اسد از قدرت و حل و فصل هرج و مرج سیاسی که باعث این درجه از مشکلات شده است، ادامه ندهد.

 ارنست در واکنش به ادامه پیشروی های ارتش سوریه به سوی حلب گفت: به نظر می رسد که وضعیت انسانی در سوریه، بدتر شود. این چیزی است که ما به شدت نگران آن هستیم و مدتهاست که نگران حملات دولت اسد به غیر نظامیان بی گناه و مناطقی هستیم که مخالفان در اختیار دارند و این نمونه خوبی است.

به ادعای سخنگوی کاخ سفید این عملیات باعث از بین رفتن هزاران غیر نظامی بی گناه و به خشونت هایی منجر می شود که میلیون ها سوری از خانه ها و مناطق زندگی خود فرار کنند. باعث ایجاد مشکل بحران آوارگان در منطقه و سراسر دنیا می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار