زاهدان ؛

برگزاری همایش دوچرخه سواری بانوان

مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: همزمان با دهه‌ مبارک فجر همایش دوچرخه‌سواری و ورزش صبحگاهی ویژه‌ بانوان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حسابی‌مقدم اظهار کرد: همزمان با مبارک فجر همایش دوچرخه‌سواری و ورزش صبحگاهی ویژه‌ بانوان در زاهدان برگزار شد.

وی تصریح کرد : این همایش ها با عناوین دوچرخه‌سواری و ورزش صبحگاهی ویژه‌ی بانوان با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری زاهدان و اداره کل ورزش و جوانان دو همایش فرهنگی-ورزشی ویژه‌ی بانوان در زاهدان برگزار شد و در انتها با انجام قرعه‌کشی هدایایی به شرکت کنندگان تعلق گرفت.

وی خاطرنشان کرد : همایش دوچرخه‌سواری روز 12 بهمن در محل دهکده‌ی المپیک و ورزش صبحگاهی روز 14 بهمن در میدان امام حسین(ع) جنب گلزار شهداء برگزار شد.

وی با انتقاد از عدم حضور حداکثری بانوان در برنامه‌ دوچرخه‌سواری گفت: بی توجهی بانوان به موضوع سلامت جسمانی همواره باعث بروز مشکلاتی در سطح جامعه می‌شود و در این راستا سعی شده تا با هدف ارتقای سلامت جامعه‌ی بانوان برنامه‌های ورزشی متنوعی را در نقاط مختلف شهر برگزار کنیم و ما امیدوار بودیم برگزاری همایش دوچرخه‌سواری با استقبال خوب بانوان همراه باشد که متاسفانه اینگونه نبود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۹۵
باسلام خدمت شما، می خواستم تشکرکنم بابت برگزاری همایش دوچرخه سواری بانوان درزاهدان.اگر امکانش هست لطفا بازهم همایش دوچرخه سواری برای بانوان در تابستان برگزارکنید مطمئن باشید که بااستقبال بیشتری روبه رو می شوید.