زاهدان ؛

استفاده دولت از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه امر آموزش

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت برای توسعه امر آموزش با رعایت دو اصل نظارت و حمایت از همه ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده می‌کند

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مرضیه گرد در همایش شوراهای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز نیازمند بحث‌های مالی نیستیم بلکه نیازمند مشارکت معنوی، فکری و اندیشه والای افراد صاحب نظر برای اعتلای نظام آموزشی هستیم.

وی افزود: اگر قرار است در آینده جوانان سیستان و بلوچستان در آینده تغییر رخ دهد، اقتصاد این استان و کشور شکوفا شده و نرخ بیکاری کاهش یابد مستلزم نیروی انسانی پویا و مولد است.

معاون وزیر آموزش و پرورش‌‌با بیان اینکه باید دست در دست هم برای آینده فرزندانمان تلاش کنیم، افزود: دولت برای توسعه امر آموزش با رعایت دو اصل نظارت و حمایت از همه ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده می‌کند و هرجا که امور را به مردم واگذار کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه رشد پوشش تحصیلی دختران در سیستان و بلوچستان چهار درصد افزایش داشته است، بیان کرد: عده‌ای به جای کمک و دفع و همراهی، به دنبال ایجاد تنش در جامعه و در میان خانواده‌ها هستند، می‌خواهند این را القا کنند که دولت به دنبال خصوصی‌سازی است و خانواده‌ها را نگران کنند.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز در این مراسم اظهار کرد: در زمینه ارتقا فعالیت‌های آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما کافی نیست.

مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی افزود: اگر مشکلات آموزشی را در این استان برطرف کنیم بالاترین خدمت را به مردم صبور این منطقه ارائه کرده‌ایم.

وی از همراهی علما، روحانیون شیعه و سنی، نخبگان و معتمدان و ریش‌سفیدان برای ارتقای مباحث آموزشی در این استان خبر داد و گفت: این عزیزان نیز همراهی و همکاری کامل را با بدنه آموزش و پرورش استان برای برطرف شدن معضل بیسوادی خواهد داشت.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: استفاده ، دولت ، بخش ، خصوصی ، برای ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.