اعلام آمادگی وزرای کابینه انگلیس برای مخالفت با دیوید کامرون در همه پرسی اتحادیه اروپا

وزرای کابینه انگلیس با اعلام نارضایتی از طرح پیشنهادی "دونالد توسک،" اعلام کردند موافق خروج این کشور از اتحادیه اروپا هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، وزرای کابینه انگلیس اعلام کردند با توافق دیوید "کامرون،" نخست وزیر انگلیس و اتحادیه اروپا که مانع از کاهش هجوم بی سابقه مهاجران است، مخالفند.

مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل روز گذشته طرحی به دیوید کامرون ارائه کردند. منتقدان این طرح معتقدند این پیشنهاد شامل وعده هایی پوچ است. این طرح پیشنهادی به مهاجران اتحادیه اروپا امکان می دهد که به تدریج و بسته به طول مدت اقامتشان در انگلستان از مزایای رفاهی مختلفی برخوردار شوند. این طرح پیشنهادی که از جانب "دونالد توسک،" رئیس شورای اروپا ارائه شده، مغایر با طرح پیشین دیوید کامرون است که در آن مهاجران در بدو ورود به انگلیس تا 4 سال حق برخورداری از مزایای رفاهی را نداشتند.

با وجود انتقادها در خصوص "احساساتی" و "غیرواقعی" بودن این طرح، "دیوید کامرون" از این طرح پیشنهادی "دونالد توسک،" استقبال کرد. شب گذشته وزرای کابینه انگلیس پس از اطلاع از محتوای بسته پیشنهادی دونالد توسک هشدار دادند در همه پرسی سال آینده به نفع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رأی می دهند.

به دنبال این مسائل، مقامات داونینگ استریت از وزرای کابینه درخواست کردند از موضع دیوید کامرون تا زمان حصول قرارداد نهایی در نشست بروکسل حمایت کنند. این درحالیست که وزرای دولت دیوید کامرون روز گذشته از وی اجازه خواستند تا طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را مورد بررسی قرار دهند. "بوریس جانسون،" شهردار لندن بیش از همه از طرح دیوید کامرون انتقاد کرد و هشدار داد اقداماتی فراتر از این باید انجام شود.

دونالد توسک روز گذشته از طرحی برای نگه داشتن انگلیس در اتحادیه اروپا خبر داد که بر اساس آن محدود کردن مزایای مهاجران اتحادیه اروپا به مدت 4 سال، تعلیق می شود. همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا قرار است اواخر سال 2017 میلادی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار