قزوین؛

برگزاری جشن پایان طرح مسکن مهر در قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت : به زودی جشن پایان طرح مسکن مهر در این شهرها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛حسین باباپوراظهار کرد: تهیه طرح‌های بهسازی محیط روستاها و اجرای طرح هادی روستایی در استان قزوین از سوی دستگاه مطبوع خود تا کنون تعداد 649 طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 46 هزار و 365 میلیون ریال در روستاهای این استان مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: تهیه طرح‌های بهسازی محیط روستاها و اجرای طرح هادی روستایی آماده به اجرا بوده که از این تعداد تاکنون 303 روستا وارد مراحل اجرایی شده و تعداد 55 طرح نیز پایان یافته است و تعداد 248 طرح در حال اجرا و نیمه تمام هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به مطلب فوق، اعتبار اجرایی این پروژه را 543 هزار و 910 میلیون ریال عنوان کرد.

باباپور اضافه کرد: تعداد طرح‌های هادی روستایی در سال جاری 57 طرح بوده که با اعتبار بالغ بر 71 هزار و 500 میلیون ریال در حال اجرا است.

این مسئول همچنین با اشاره به طرح سنددار کردن واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر ادامه داد: تا کنون تعداد 45 هزار فقره سند روستایی و تعداد 12 هزار سند شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر با همکاری اداره کل ثبت‌ اسناد و املاک استان قزوین صادر و به مالکان اعطا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به کسب رتبه نخست این اداره کل در فروش اقساط مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر تصریح کرد: تا کنون تعداد 5 هزار و 660 واحد مسکن مهر در قالب مجتمع و خود مالک به اتمام رسیده است که به زودی جشن پایان طرح مسکن مهر در این شهرها برگزار می‌شود.

باباپور از اجرای طرح توزیع قیر رایگان برای 14 روستا با حجم 5 هزار و 650 متر مربع خبر داد و مطرح کرد: سهمیه استان قزوین نیز 6 هزار تن است که برای آسفالت در معابر 45 روستا و پوشش 155 هزار متر مربع اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.