قزوین؛

ساخت شهرک تخصصی فنآوری با مشارکت ایتالیا

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۴ شهرک صنعتی در استان داریم که در آنها ۱۳۰۰ واحد مستقر شده که نیمی از آنها به تولید رسیده است و مابقی می تواند توسط سرمایه گذاران خارجی فعال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالقهار ناصحی افزود: با داشتن بزرگترین شهرک صنعتی در استان زیرساختهای خوبی برای توسعه صنعت در قزوین فراهم شده که در حال حاضر با حضور ۲۸ شرکت خارجی رتبه چهارم در جذب سرمایه گذاری خارجی را در کشور کسب کرده ایم.

ناصحی تصریح کرد: آماده احداث شهرک های صنعتی با کمک ایتالیا هستیم که این شهرک ها می تواند ویژه استقرار واحدهای تولیدی خارجی باشد.

وی افزود: در شرایط پسابرجام متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف به قزوین آمده اند و درخواست سرمایه گذاری داده اند اما در پی سفررئیس جمهور کشورمان به ایتالیا و تقویت مناسبات دو کشور آمادگی داریم تا تجار ایتالیا در استان در اولویت قرار گیرند.

ناصحی گفت: ۴۰۰ هکتار زمین با معافیت هشت ساله آماده واگذاری برای ایجاد شهرک تخصصی به شرکت های خارجی است که برای سرمایه گذاری مشترک می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: پیشنهاد دوم ایجاد شهرک فنآوری است که مصوبه دولتی هم دارد و با حمایت دولت از صنایع کوچک این طرح نیز می تواند عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: یک محدوده ۱۵ هکتاری در شهرک صنعتی کاسپین برای راه اندازی شهرک فنآوری با مشارکت خارجی ها آماده واگذاری است.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساخت ، شهرک ، تخصصی ، ایتالیا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.