لرستان؛

بهره‌برداری از۷ هزار و 700 واحد مسکن مهر در لرستان

هفت هزار و ۷۰۴ واحد مسکن مهر ظهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر در استان لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛در اين مراسم مهندس احمد اصغري مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: در کشور عملیات احداث 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر آغاز شده که تاکنون یک میلیون و 850 هزار واحد به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تاکید دارند که در سال 95 پروژه‌های مسکن مهر در کشور به اتمام برسد، افزود: 350 هزار واحد دیگر باقی مانده که 205 هزار در مرحله نازک‌کاری و 95 هزار واحد در مرحله سفت‌کاری است.

در ادامه مراسم استاندار لرستان گفت: امروز 9 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری می‌رسد که از این مجموع 1300 واحد مربوط به بنیاد مسکن و 7700 واحد مربوط به راه و شهرسازی استان است.

بازوند ادامه داد: این پروژه جزو 944 پروژه‌ای است که بنا بود در ایام‌الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر 2500 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری برسد.

وی ، افزود: از مجموع 45 هزار و 800 واحد مسکن مهری که متولی آن راه و شهرسازی استان بوده تا شهریور 92 ، دولت 3850 واحد و خودمالکین 15 هزار و 800 واحد را احداث کردند.

در ادامه اين مراسم مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به مشخصات فنی پروژه های مسکن مهر در لرستان اظهار داشت: با گذشت 7 سال از عملیات اجرایی مسکن مهر لرستان، در مجموع 33 هزار و 183 واحد تاکنون در کل استان احداث شده و بلافاصله قصد داریم فروش اقساطی و صدور دفترچه قسط را سریعاً انجام دهیم.

ملکی گفت: امروز 7 هزار و 704 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان به جز دوره چگنی و رومشکان افتتاح می‌شود.

وی همچنین میزان اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این هفت هزار واحد مسکن مهر در لرستان را ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.