قزوین ؛

افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری قزوین در سال ۹۵

رئیس شورای شهر قزوین گفت: بودجه شهرداری قزوین برای سال ۹۵ با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به شورای شهر پیشنهاد شد که این بودجه در حال بررسی است و باید به تصویب شورای شهر برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فرج‌الله فصیحی‌رامندی افزود: بودجه سال گذشته شهرداری قزوین 442 میلیارد تومان بود که امسال با 20 درصد افزایش به رقم 475 میلیارد تومان رسید که مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه را دربر می‌گیرد.

فصیحی‌رامندی همچنین میزان افزایش 20 درصدی را شامل 17 درصد در هزینه‌های جاری و سه درصد در هزینه‌های عمرانی دانست و گفت: از رقم 475 میلیارد تومان، 158 میلیارد تومان به بودجه جاری و 316 میلیارد تومان نیز به بودجه عمرانی اختصاص داده شده است.

رئیس شورای شهر قزوین اقدامات عمرانی شهرداری قزوین در سال گذشته را خوب و مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: شهرداری قزوین با اقدامات خود در حوزه عمرانی سیمای شهری را تا حدودی تغییر داده و در حوزه ترافیک نیز اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به وجود هماهنگی و تعامل مثبت میان مجموعه مدیریت شهری قزوین خاطرنشان کرد: تعاملات میان اعضای مجموعه مدیریت شهری تعاملی سازنده است و امیدواریم با ادامه این روند زمینه توسعه همه جانبه استان قزوین را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.