قزوین ؛

دیدار دانشجویان بسیجی دانشگاه رجا با نماینده ولی فقیه در استان

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: وحدت توحیدی بالاترین درجه وحدت است که همه نگاه های ناسیونالیستی را کنار می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در دیدار دانشجویان بسیجی دانشگاه رجا قزوین اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران گشایش رحمت و برکات الهی بود و همانند شجره ای با برکت است که بر جامعه جهانی اثر داشته و گذرا نبوده است.

وی تصریح کرد: هر کشوری که پیام انقلاب اسلامی ایران را می شنود، دچار تحول و دگرگونی می شود و اگر کشورهای استکباری نگاه دیکتاتوری خود را کنار بگذارند و اجازه دهند پیام انقلاب به ملتشان برسد، مردم بیشتری به انقلاب اسلامی علاقمند خواهند شد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران شجره طیبیه است که در دل هر انسانی آمادگی رشد و بالندگی دارد و نفوذ آن در وجود هر انسانی، او را به سمت خوبی ها می کشاند چرا که امام (ره) با نیت خدایی انقلاب را رهبری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: هر چیزی که با خدا پیوند جدی داشته باشد، جاودانه خواهد ماند و دچار زوال و سستی نمی شود و انبیاء، اولیاء و بندگان صالح خدا نیز همیشه جاودانه خواهند ماند و راه و مسیرشان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر این که اختلاف سلیقه در مبانی و حقایق دینی جایگاهی ندارد افزود: به عنوان نمونه در توحید اختلاف سلیقه جایگاهی ندارد و بر اساس برهان و دیل حقایق را می پذیریم.

آیت الله عابدینی با بیان این که اگر به حقایق دین دست پیدا کنیم اختلاف ها از میان می رود تأکید کرد: قرآن کریم انسان را به وحدت دعوت نمی کند، بلکه به توحید دعوت می کند که بالاترین نوع وحدت است و در این وحدت توحیدی نگاه های ناسیونالیستی کنار می رود.

انتهای پیام/ب


 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.