سندرز به دنبال انقلاب سیاسی در آمریکا است

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت این کشور به انقلابی سیاسی نیاز دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان ، برنی سندرز ، یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، گفت: برای تشکیلات سیاسی و اقتصادی آمریکا دیگر خیلی دیر است که بتواند با بحران‌های عظیم این کشور مواجه شود و از این رو، ما به انقلابی سیاسی در آمریکا نیاز داریم.

برنی سندرز که داوطلب کسب نامزدی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا است، پس از آن که با اختلافی بسیار ناچیز از هیلاری کلینتون، نماینده تشکیلات رسمی حزب دموکرات در انتخابات درون حزبیِ ایالت آیووا شکست خورد، این فاصله‌ی ناچیز با کلینتون را نوعی پیروزی برای خود تلقی کرد.

وی طی سخنرانی در شهر دِموین در ایالت آیووا در برابر طرافدار خود گفت: مردم آیووا پیامی بسیار عمیق به تشکیلات سیاسی، تشکیلات اقتصادی و همچنین تشکیلات رسانه ای در آمریکا فرستادند، مبنی بر این که با توجه به بحران های عظیمی که کشور ما با آن مواجه است، دیگر برای سیاست و اقتصادِ وابسته به تشکیلات (کنونیِ) آمریکا خیلی دیر است (که بتواند کشور را از این بحران ها نجات دهند). وی تأکید کرد که ما به انقلابی سیاسی در این کشور نیاز داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار